Nákupní košík 0

Výživa — Strava

Nevolnost během výkonu? Jak tomu zabránit?

Strava Výživa

Nevolnost během výkonu? Jak tomu zabránit?

Necítit se během výkonu ve své kůži může být velmi limitující, ať už nás dostihnou křeče od žaludku, nadýmání, nebo ještě méně příjemné starosti. Nicméně zle od žaludku nám během výkonu nemusí být jen po náročné party nebo vyloženě špatně zvoleném stravovacím plánu plného fast-foodu. Daleko od svého optimálního stavu se můžeme cítit i při té nejlepší snaze o zvolení toho nejideálnějšího stravovacího postupu. Proč tomu tak je? Začneme zeširoka. U osob s citlivým trávením a potížemi se zpracováním některého, či vícero druhů potravin, nazývaných často jako osoby se „syndromem dráždivého tračníku“ významně zlepšuje kvalitu jejich života omezení příjmu potravin ze...

Pokračovat ve čtení →


Základy výživy hráče basketbalu - 1. část

Basketbal Strava Výživa

Základy výživy hráče basketbalu - 1. část

Často můžeme slýchávat, jak je zahraničí o několik kroků před námi v kterémkoli sportu. Nechme nyní stranou kvalitu sportovní přípravy a politikaření a podívejme se na aspekt, ve kterém basketbalisté stále nezacelili obrovskou mezeru mezi námi a zahraničím, tedy výživu (jako příklad může sloužit USA). Basketbal je velmi fyzicky náročný sport, a na vyšších úrovních probíhají těžké tréninky prakticky na denní bázi. Pokud k tomuto přičteme ještě náročné víkendové zápasy, uvědomíme si, že i kalorický příjem hráčů by měl být vysoký. Obzvláště těch, kteří přecházejí do vyšších kategorií a mají problém s nabíráním svalové hmoty. Realita je ale jiná, a rozum často zůstává...

Pokračovat ve čtení →