Nákupní košík 0

O mně

V prvé řadě Vás na těchto stránkách srdečně vítám.

Kdo vlastně jsem, a proč tyto stránky vznikly?

Je mi 23 let a jsem studentem biochemie z Brna, ze které v současné době držím bakalářský titul, a ve svém studiu dále pokračuji. Že to nezní přesvědčivě k tomu, abyste mi svěřili svou důvěru? Nevadí, pokusím se vás přesvědčit.


Můj krátký životopis je zde:
Od 5 let jsem hrál fotbal, k němuž láska časem vyprchala, a ve 14 letech jsem přešel k basketbalu, kde mě paradoxně nejvíce naplňovala tvrdá dřina, kondiční příprava, letní soustředění, a podobné fyzicky náročné aktivity, více, než hra samotná. I vzhledem ke své tělesné stavbě (a svým nedostatkům v technice :))...)  jsem s basketbalem skončil, a v roce 2014 se zúčastnil Mistrovství České Republiky v naturální kulturistice

V průběhu času jsem si uvědomil, že mnohem více, než pouhé zvedání činek mne naplňuje kombinace silového a kondičního tréninku, čemuž jsem se začal naplno věnovat. Od roku 2015 poté působím jako kondiční trenér u týmu basketbalistů BŠM Brno. Od srpna roku 2017 působím také jako kondiční trenér basketbalistů mmcité+ Brno. Pátým rokem působím i jako osobní trenér fitness, což je můstek, ze kterého jsem se v počátku odrazil.

Dále jsem šéfredaktorem internetového magazínu fit-pro.cz, a v minulosti jsem několik článků napsal pro aktin.cz. Poštěstilo se mi také napsat článek o výskoku pro zahraniční web bachperformance.com a působím jako redaktor pro zahraniční web s názvem completehumanperformance.com. Píši také samozřejmě i pro tuto stránku. .Jakub Kalus


I když se může zdát, že moje zaměření je takovým miš-mašem, snažím se vám poskytnout to nejlepší, co jsem si odnesl z kulturistiky, kondiční přípravy, nebo biochemie, a pomoci vám stát se co nejlepšími sportovci. I z toho důvodu vznikla kniha Jumper's Guide, která shromažďuje informace o tréninku vertikálního výskoku, a následně poskytuje tréninkové plány pro dané stupně pokročilosti, což zde na našem území dosud chybělo

.

Snažím se zaplnit mezeru, která ve sportovních kruzích je, kdy je proklamováno, že posilování je vhodné jen pro kulturisty, a ostatní sportovci kvůli zvedání činek nutně zpomalí, případně si po prvním zvednutí činky ublíží, a naopak návštěvníci posiloven mají strach se rozběhnout, aby "nespalovali" svaly. Pokud je ale tréninkový program nastaven správně, ani jedno tvrzení výše není pravdivé. Je ale třeba k tréninku přistupovat svědomitě, a hlavně nad ním uvažovat, což je právě můj cíl.

I z toho důvodu vznikly tyto stránky, a já Vám děkuji, že jste na ně zavítali.